Cerita Bila Gel Gambir Jantan Kota Kinabalu Bermula

Gel-Gambir-Jantan-0-21-Kota-Kinabalu-Sabah-1080x810

Cerita Bila Gel Gambir Jantan Kota Kinabalu Bermula - Nak tahun bila lagi Gel Gambir Jantan KK bermula? Sejak Disember 2017.

Kala itu, team kami cuma seorang. Dari buat promotion, jawap PM di WhatsApp, Telegram, Messenger, Line, sekarang sudah ada dua orang.

Satu handle PM dan online promotion dan satu lagi handle delivery walaupun kedua-duanya bekerja sepenuh masa diwaktu pejabat.

Setakat ini customer paling jauh adalah dari Keningau dan Tenom dan customer paling ramai adalah dari kawasan Kota Kinabalu.

Bermula dari awal Disember 2017 sehingga 15 Januari 2018 sudah lebih dari 100 kotak Gel Gambir Jantan kami edarkan dengan matlamat untuk membantu ribuan lelaki-lelaki bermasalah di luar sana.

Alhamdulillah.

Gembira melihat perubahan mereka.

Bangga pun ada sebab mereka berjaya 'memuaskan' pasangan masing-masing.

Itu pasangan halal buat mereka dan teman hidup mereka jadi wajarlah mereka 'melabur' pada Gel Gambir Jantan supaya tidak memudaratkan pasangan juga untuk kepuasan dalaman untuk jangka masa panjang.

Semoga apa yang kami lakukan ini dan apa yang kami usahakan ini memberi pahala berterusan buat kami hingga di alam barzakh kelak.

Bukan duit yang kami kejar tapi pahala hasil menyelesaikan masalah orang.

Duit hanya perantara. Tapi pahala dan kegembiraan lelaki-lelaki yang menjadi customer kami itulah yang akan kekal.

Ada berbelas ribu lagi lelaki lain bermasalah namun malu-malu untuk bersuara. Jika anda salah seorang darinya, PM kami agar kami boleh bantu.

Jemput masuk ke blog Kota Kinabalu Info untuk info terkini suasana di Kota Kinabalu.

#GelGambirJantan
#GelGambirJantanKotaKinabaluSabah


0 ulasan:

Catat Ulasan

My Instagram