Ini Sebab Kenapa Kami Bina Blog Gambir Jantan KK

Gel-Gambir-Jantan-0-32-Kota-Kinabalu-Sabah-1080x810

Ini Sebab Kenapa Kami Bina Blog Gambir Jantan KK - Blog Gambir Jantan KK (Kota Kinabalu) ini kami gunakan untuk berkongsi maklumat mengenai manfaat Gambir Jantan dan impak positif terhadap prestasi kesihatan lelaki dari aspek dalaman iaitu tenaga kelelakian ketika bersama isteri.

Team Gambir Jantan KK tidak menjual dan mempromosi semata-mata sebaliknya memasang matlamat membantu jutaan lelaki-lelaki di luar sana seramai mungkin supaya mereka dapat mengatasi masalah dalaman yang selama ini banyak di pendam dan terperam.

Mengikut statistik umum majoriti lelaki terutama lelaki muslim yang berumahtangga hanya mampu bertahan 5 hingga 7 minit saat bersama pasangannya.

Ini menyebabkan stress pada si suami kerana tidak dapat perform baik juga menyebabkan stress pada is isteri kerana tidak mendapat kepuasan.

Nafkah batinnya tergantung.

Akibatnya rumah tangga bergolak. Anda tahu apa yang akan jadi. Elakkan dari terjadi pada kehidupan rumahtangga anda pula!

Dalam dunia berumahtangga hal-hal dalaman antara orang rumah (isteri) dan penghulu rumah (suami) merupakan fitrah dan memberi pengaruh terhadap kebahagiaan rumahtangga yakni kebahagiaan suami dan kebahagiaan isteri.

Walau hidup biasa-biasa sahaja tapi fitrah dalaman cukup terjaga kehidupan berumahtangga pasti bahagia. Jemput masuk ke blog Kota Kinabalu Info untuk info terkini suasana di Kota Kinabalu.

0 ulasan:

Catat Ulasan

My Instagram