Gel Gambir Jantan Digunakan Untuk 6 Perkara Ini

Gel-Gambir-Jantan-Kota-Kinabalu-Sabah-0-1-2-827x620

Gel Gambir Jantan Digunakan Untuk 6 Perkara Ini - Fungsi utama penggunaan Gel Gambir Jantan adalah untuk:

1. Melambatkan pancutan air mani lelaki. Masalah utama kebanyakan lelaki berkahwin adalah tidak dapat memuaskan isteri kerana pancut awal dalam 2 -5 minit tatkala berintimasi bersama isteri. Penggunaan Gel Gambir Jantan yang disapu ke kulit organ kelamin lelaki 40 minit sebelum atau 1 jam sebelum bersebuth akan dapat melambatkan pancutan air mani lelaki. Kesannya, persetubuhan suami isteri dapat dilakukan lebih lama.

2. Menjadikan persetubuhan dilakukan lebih lama lantas dapat memuaskan isteri. Point ini berhubung kait dengan point nombor 1 di atas tadi. Apabila pancutan air mani dapat dilambatkan maka persetubuhan pun akan jadi lama. Kebanyakan pengguna Gel Gambir Jantan menyatakan mereka dapat bertahan lama dalam 30 minit, 40 minit hingga 50 minit. Kesan penggunaan Gel Gambir Jantan berbeza-beza bagi setiap lelaki.

3. Menjaga kesihatan kulit organ seksual lelaki berkahwin. Sebagai lelaki, kita akan pakai 'senjata' kita itu untuk jangka masa yang lama. Bayangkanlah kalau perkahwinan sudah masuk ke angka 30 tahun maka selama 30 tahun itu jugalah kita akan seringkali bersetubuh bersama isteri. Setiap kali bersetubuh sudah tentu kita akan pakai 'senjata' kita itu untuk memuaskan isteri. Oleh itu kita perlu jaga organ kelamin dengan baik agar dapat beraksi dengan baik untuk pasangan. Penggunaan Gel Gambir Jantan akan menjaga kesihatan kulit organ seksual lelaki kerana Gel Gambir Jantan mengandungi bahan-bahan organik terpilih yang baik untuk menjaga organ kelamin  lelaki iaitu Gambir, Sandalwood, Virgin Coconut Oil (Minyak Kelapa Dara), Jojoba Oil, Aloe Vera, Peppermint, Spearmint.

4. Mengurangkan rasa sensitif kulit kepala organ kelamin lelaki tatkala bersetuh bersama isteri. Apabila rasa sensitif kurang maka tiadalah lagi masalah selalu tewas awal.

5. Mengurangkan masalah pancut awal yang banyak terjadi dikalangan lelaki berkahwin. Masalah pancut awal juga dipanggil sebagai masalah ejakulasi pra-matang dalam bahasa formal. Tapi kalau dalam bahasa pasar ia seringkali diapnggil sebagai pancut awal di mana suami memancutkan air mani lebih awal kala 2 atau 5 minit saat baru sahaja bersetubuh. Situasi pancut awal menjadikan isteri tidak puas kerana apabila suami sudah pancut awal maka suami tidak akan ada selera lagi untuk meneruskan persetubuhan. Suami puas sendiri tapi si isteri langsung tidak puas. Penggunaan Gel Gambir Jantan dapat mengurangkan masalah ini.

6. Memuaskan nakfkah batin isteri agar si dia lebih gembira dan rumahtangga pun makin bahagia. Adalah menjadi tanggungjawab si suami untuk memberi nafkah batin isteri. Apabila nafkah batin isteri tidak cukup ia pasti akan mendatangkan stress buat si isteri yang akhirnya akan membawa kepada perbalahan yang menjadikan rumah tangga goyah. Hubungan kelamin merupakan keperluan paling asas bagi pasangan sudah berkahwin kerana disitulah terletaknya asas kerukunan rumahtangga. Apabila persetubuhan dinikmati dengan gembira dan suami isteri pun puas setiap kali bersama, tidak mustahil mereka akan dapat ramai anak.

Para suami di luar sana, untuk berjaya memuaskan isteri setiap kali bersama dengan si dia, pakailah Gel Gambir Jantan supaya anda tahan lama, dapat melambatkan pancutan air mani seterusnya dapat memuaskan isteri sehingga dia dapat mencapai puncak kenikmatan.

#GambirJantanKK #BaruLahJantan


0 ulasan:

Catat Ulasan

My Instagram