Testimoni Gel Gambir Jantan - Ada Perubahan, Suami Makin Jantan!


Testimoni Gel Gambir Jantan - Ada Perubahan, Suami Makin Jantan! Testimoni kali ini adalah mesej testimoni dari seorang wanita bersuami.

Kami masih ingat lagi ketika kali pertama bermesej dengan kami di Facebook Page Gambir Jantan KK, kakak ni meluahkan rasa kekecewaannya dengan prestasi suami yang selalu tewas awal terutama setiap kali kakak ni meminta di tunaikan nafkah batinnya sebagai seorang isteri.

Kata kakak tu lagi, akibat selalu tewas awal, suaminya tidak bersemangat melakukan intimasi bersamanya. Kadangkala dia perasan suaminya main sendiri.

Maksudnya masturbasi.

Kecewa betul kakak ni dengan sikap suaminya. Iyalah kan.. Ada bini. Tapi suami masih melakukan masturbasi semata-mata nak puaskan nafsu diri sendiri tanpa ambil kira kepuasan isteri.

Semuanya kerana tidak mampu memuaskan isterinya sendiri!

Akibat selalu tewas awal, keyakinan diri si suami runtuh.


Kakak ni pun terfikir nak cari cara macam mana nak pertingkatkan prestasi seksual suaminya. Kakak ni cakap selera suaminya nak buat tu memang ada macam biasa cuma masalahnya suaminya ni pancut awal, tewas awal dan selepas itu pasti tertidur terus sedangkan dia masih belum klimaks pun.

Terasa bagai si suami pentingkan diri sendiri sahaja. Terasa macam nak cari laki lain. Gitulah cakap kakak tu pada kami. Namun kami dengar saja. Bagi peluang untuk dia lepaskan segala beban fikiran yang sudah lama tersimpan di kepalanya.

Setelah membaca maklumat-maklumat mengenai Gel Gambir Jantan dan manfaatnya pada lelaki-lelaki bergelar suami yang sudah menjadi customer kami sebelum ini, kakak ni membuat keputusan menghububgi kami lalu menyatakan niat untuk membeli sekotak Gambir Jantan.

Nak test dulu. Katanya. Lagipun tak pernah dengar pasal Gel Gambir Jantan ni di mana-mana tempat lain sebelum ni. Gambr kotak Gambir Jantan tu pun baru nampak. Jadi timbul rasa sangsi sikit.

Begitulah pengakuannya.

Kami senyum saja. Ya.. memang begitulah reaksi kebanyakan klien kami terhadap Gel Gambir Jantan. Agak sangsi pada mula. Tapi beberapa hari kemudian akan menghubung kami untuk repeat order nak beli semula Gel Gambir Jantan dalam jumlah lebih dari 1 kotak.

Gel-Gambir-Jantan-Kota-Kinabalu-KK-Sabah-0-1-01-3264x2448

Tekaan kami betul.

Tak sampai seminggu kakak ni contact kami semula melalui WhatsApp. Perbualan kami adalah seperti yang anda lihat dalam gambar di atas. Sebelum keluarkan gambar screenshot tu kami telah meminta izin terlebih dahulu dengan syarat akak tu tak nak keluarkan gambar muka dia.

Anda yang kami hormati.

Gel Gambir Jantan terbukti telah menyelamatkan rumah tangga ramai suami isteri di luar sana.

Jika anda seorang suami yang sedang mengalami masalah cepat pancut, cepat tewas, menderita simptom-simptom ejakulasi pramatang bahkan tidak berselera nak melakukan intimasi bersama isteri kerana air mani cepat keluar tanpa dapat dikawal, saranan kami pakailah Gel Gambir Jantan.

Misi kami adalah membantu 100,000 suami di luar sana agar dapat melambatkan pancutan air mani supaya dapat menikmati hubungan intimasi bersama isteri dengan lebih lama lagi.

Penggunaan Gel Gambir Jantan adalah satu pelaburan untuk diri sendiri sebagai suami. Ia juga merupakan usaha peribadi untuk menjaga kebahagiaan rumahtangga dengan memastikan prestasi anda sentiasa berada di tahap tinggi.

Performance mesti mau OK selalu.

Barulah jantan... kan?

Untuk memastikan agar prestasi kejantanan anda sebagai suami sentiasa OK, kami cadangakan pakailah selalu Gel Gambir Jantan.

Sapu 1 jam sebelum bersetubuh dengan isteri.

Pasti isteri anda senyum bahagia dengan prestasi anda sebagai lelaki yang bertakhta dihatinya.

Kami berbangga kerana Gel Gambir Jantan telah membantu lebih dari 50 orang suami-suami di luar sana yang telah menjadi klien kami sebelum ini.

#GelGambirJantan

0 ulasan:

Catat Ulasan

My Instagram